داستان آموز 2
نوشته شده توسط : زپو

 داستان آموز 2



امروزه تلفن همراه هوشمند تبدیل به همراه جدا نشدنی افراد شده است. از مضرات این دستگاه ها بسیار شنیده ایم.اما تلفن هوشمند می تواند بسیار کاربردی نیز باشد.یادگیری یک زبان خارجی یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر فرد باید در زندگی خود کسب نماید. بسته استثنایی آموزش زبانی طراحی شده است که در تلفن همراه شما و در هر مکانی قابل دسترسی است و در هرفرصتی می توانید با استفاده از بسته آموزشی داستان آموز، زبان انگلیسی را  فرا گیرید.



بسته داستان آموز ۲ سطح متوسط

ویژگی های این بسته:

در این اپلیکیشن ۷ داستان به زبان انگلیسی قرار دارد و فایل صوتی ۵ داستان از ۷ داستان نیز در بسته گنجانده شده است و شما قادر خواهید بود در هنگام مطالعه داستان، همزمان به فایل صوتی نیز گوش فرا دهید.این مساله باعث می شود در کنار افزایش دایره لغات و درک مفهوم، مهارت های شنیداری شما نیز افزایش چشم گیر داشته باشد. این روش را میتوان یکی از راحت ترین، موثرترین، مفرح‌ ترین و در عین حال ارزانترین روشهای آموزش زبان در نظر گرفت.

** لطفا توجه داشته باشید این بسته برای کاربرانی طراحی شده است که سطح ابتدایی آشنایی با زبان انگلیسی را گذرانده اند و به دنبال افزایش مهارت های روخوانی و شنیداری و افزایش دایره لغات خود می باشند. از این رو بسته 'داستان آموز ۲' 'فاقد ترجمه فارسی' می باشد.



داستان های موجود در این بسته:

Brown Eyes

Girl Meets Boy

Rich Man, Poor Man

Journey to The Center Of The Earth

One-way Ticket

Simon Decker and The Secret Formula

The Phantom of The Opera



تمامی کتاب ها در متدهای آموزشی روز دنیا در حال استفاده است. این بسته مجموعا شامل بیش از ۲۰۰ صفحه متن انگلیسی می باشد. هزینه تهیه این کتاب ها و فایل های صوتی بیش از ۳ برابر قیمت این اپلیکیشن می باشد که تیم کوشیران با قیمت مناسب، تمامی این بسته ها را در محیطی زیبا و با دسترسی آسان در اختیار شما قرار داده است.


خرید و دانلود  داستان آموز 2






:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , بازی , نرم افزار , اپلیکیشن , اندروید , موبایل , گوشی , تلفن , تلفن همراه , جدید , کاربردی , خوب , عالی , بهترین , زبان , انگلیسی , زبان انگلیسی , یادگیری زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , خودآموز , خودآموز زبان انگلیسی , خودآموز انگلیسی , خود آموز زبان , داستان آموز , داستان , داستان انگلیسی , تقویت زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: